5 kroków

WYJAZD NA ZABIEG Z NAMI

NOWE ŻYCIE BEZ ZAĆMY

Czym jest zaćma?

Zaćma to jedna z najczęściej spotykanych chorób oczu. Polega na częściowym lub całkowitym zmętnieniu soczewki oka, które powoduje pogorszenie widzenia, a w zaawanasowanym stadium nawet ślepotę. Choroba najczęściej dotyka osoby po 60. roku życia, będąc najczęstszą przyczyną utraty wzroku na świecie. Na szczęście nowoczesna medycyna pozwala obecnie na usunięcie zaćmy i przywrócenie normalnego widzenia podczas jednego, bezbolesnego zabiegu wszczepienia nowej soczewki, wykonywanego w ramach chirurgii jednego dnia.

Jesteś w grupie ryzyka i zastanawiasz się, czy problem zaćmy dotyczy już także Ciebie? Sprawdź najczęstsze objawy!

Najczęstsze objawy

• zamglone widzenie
  • obniżenie ostrości widzenia do dali i do bliży
  • zniekształcone lub podwójne widzenie przedmiotów
  • problemy z widzeniem w jasnym świetle
  • zaburzenia widzenia kolorów
  • problemy z oceną odległości
  • szybsze niż wcześniej męczenie się oczu
  • trudności z dobraniem odpowiednich okularów

Wylecz zaćmę za granicą

Obecnie jedynym skutecznym sposobem leczenia zaćmy jest zabieg operacyjny. Jeśli zatem lekarz zdiagnozował u Ciebie zaćmę musisz wybrać najlepszy moment do wykonania zabiegu. Stosowane obecnie metody nie wymagają określonego stopnia zaawanasowana choroby. Kiedy zaćma zaczyna być uciążliwa przy wykonywaniu codziennych czynności, nie powinieneś już odwlekać decyzji o zabiegu. Jeśli nie chcesz czekać wielu miesięcy na termin wyznaczony przez NFZ, możesz wykonać zabieg za granicą i starać się o zwrot jego kosztów w ramach dyrektywy transgranicznej. Obawiasz się związanych z tym problemów i formalności? Możemy Ci pomóc!

Co możemy Ci zaoferować?

• zabieg usunięcia zaćmy w trybie jednodniowym w nowoczesnej klinice w Czechach
  • kompleksową organizację wyjazdu i leczenia
  • komfortowy transport tam i z powrotem
  • opiekę polskojęzycznego personelu
  • tłumaczenie dokumentacji medycznej
  • rozliczenie z NFZ

Wybierz termin

Zależy nam, aby oczekiwania naszych Pacjentów zostały spełnione. Dlatego zapewniamy kompleksową pomoc przy organizacji wyjazdu na każdym jego etapie. Po otrzymaniu od Pacjenta czytelnej kserokopii dokumentu tożsamości i skierowania na zabieg usunięcia zaćmy od lekarza okulisty, przygotowujemy umowę.
Razem z Pacjentem wybieramy dogodny dla niego termin zabiegu. Wysyłamy do Pacjenta uzupełnione dokumenty celem podpisania. Aby Pacjent mógł wyjechać na zabieg, musimy otrzymać podpisaną umowę wraz z potwierdzeniem zapłaty.

Podpisz umowę

Nasze działania związane z organizacją Twojego leczenia za granicą rozpoczniemy niezwłocznie po podpisaniu przez Ciebie umowy. Umowa ta jest zawierana między Tobą, firmą MM Sp. z o.o. – właścicielem Medipe Clinic oraz kliniką, w której odbędzie się Twój zabieg. Możesz ją podpisać bezpośrednio w centrali, która znajduje się we Wrocławiu, lub w jednym z naszych biur regionalnych w Katowicach. Możesz także przesłać pocztą podpisaną umowę w dwóch egzemplarzach na adres firmy MM Sp. z o.o.

Początek życia bez zaćmy

Dzień wyjazdu będzie dla Ciebie początkiem zmiany życia na lepsze. Zabieg sprawi, że będziesz mógł prowadzić taki tryb życia, jak przed chorobą. Nie musisz się obawiać. Nowoczesne metody stosowane w operacyjnym leczeniu zaćmy sprawiają, że zabieg jest bezbolesny i trwa zaledwie 15 minut. Wymaga również jedynie zastosowania znieczulenia miejscowego, będziesz zatem świadomy tego, co dzieje się na sali operacyjnej. Stosowana obecnie metoda charakteryzuje się również szybką rehabilitacją, którą przejdziesz w zaciszu własnego domu. Już po 6 tygodniach od zabiegu wrócisz do normalnego życia i szybko zapomnisz o zaćmie.

W dniu wyjazdu

• zjedz śniadanie, zabierz też prowiant na drogę lub czeskie korony – w klinice jest bufet,
  • nie zapomnij o oryginale skierowania i dokumencie tożsamości – będą potrzebne personelowi kliniki,
  • staw się w miejscu zbiórki 10-15 minut przed podaną godziną wyjazdu,